Reg No: HS 2017/32
Faculty Board of Arts and Social Sciences
MusicCourse Reading
Wind band methodology for intermediate levelValid from autumn semester 2017
Course Code: MIGBM2 Course Title: Wind band methodology for intermediate level
Metodik för blåsorkester på mellannivåCredits: 30 Degree Level: Bachelor
Books
Ampuja, Raine; Joukamo-Ampuja, Erja. Seikkailut 1. Kuopio: Suomen Puhallinorkesteriliitto (Finnish Wind Music Assosiation), 2006. Pages: valda delar.Bøgh, Henning. Kom-bli med!. Høvik: Bærum musikkterapi-institutt, 1995. Pages: 47, valda delar.
Dahlkwist, Mattias. Lärarens ledarskap - relationer och grupprocesser. Stockholm: Liber, 2012. Pages: 261, valda delar.
Dweck, Carol S. Mindset – Du blir vad du tänker. Stockholm: Natur & Kultur, 2015. Pages: 302, valda delar.
Ettrup Larsen, Peter. Mød dirigenten: Hvad er det egentlig, han laver?. Ettrup Art, 2007. Pages: 291, valda delar.
Grong, Birgitte. Samspillkrydder. Pages: valda delar.
Gärdenfors, Peter. Lusten att förstå. Om lärande på människans villkor. Stockholm: Natur och Kultur, 2010. Pages: 271, valda delar.
Hendrickson V, Clarence. Fingering Charts for Instrumentalists. New York: Carl Fischer, 1957. Pages: 96, valda delar.
Miles, Richard. Teaching Music through Performance in Beginning Band Volume 2. Chicago: GIA Publications, 2001. Pages: 464, valda delar.
Miles, Richard; Dvorak, Thomas. Teaching Music through Performance in Beginning Band Volume 1. Chicago: GIA Publications, 2008. Pages: 391, valda delar.
Ophus, Tone. Sang, spill og sprell 1. Oslo: Norsk Noteservice, 2004. Pages: 48, valda delar.
Wiklund, Ulla. Den lydiga kreativiteten - om barn, estetik och lärande. Stockholm: Utbildningsradion UR Förlag, 2001. Pages: 112, valda delar.
Articles
Approved by the Faculty Board of Arts and Social Sciences, 20 February 2017